FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs   S'enregistrerS'enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 
Robert en couverture de "Rock and Pop"

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.apinkdream.org Index du Forum -> The Cure
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
TOBERR
Administrateur


Inscrit le: 21 Avr 2004
Messages: 12057
Localisation: Paris

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 17:51    Sujet du message: Robert en couverture de "Rock and Pop" Répondre en citant



Euh... c'est en quelle langue ça??

http://www.rockandpop.cz/issue.php?issue=43


PS: il y a un méga poster ŕ l'intérieur du magazine (avec Perry et Roger)


_________________


Dernière édition par TOBERR le Lun Jan 28, 2008 18:06; édité 1 fois
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Visiter le site web de l'utilisateur MSN Messenger
olivier
Standing on the Beach
Standing on the Beach


Inscrit le: 25 Juil 2004
Messages: 1673
Localisation: Chicago

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 18:03    Sujet du message: Re: Robert en couverture de "Rock and Pop" Répondre en citant

TOBERR a écrit:
Euh... c'est en quelle langue ça??

Ben c'est en tchčque ! C'est qui qui traduit ? Smile
(Merci Toberr !)
_________________


It's a perfect day for...
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
TOBERR
Administrateur


Inscrit le: 21 Avr 2004
Messages: 12057
Localisation: Paris

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 18:05    Sujet du message: Répondre en citant

THE CURE
The Cure milujete, i když je Robert Smith lhář. Slíbil vám nové album a vy stále čekáte a posloucháte to čtyři roky staré. Uklidňovat se můžete aspoň faktem, že je opravdu super. 21. února 2008 bude T- Mobile Aréna plná plačících očí a britští romantici budou lámat jedno srdce za druhým. Ještě než začneme: zvýšenou koncentraci slov jako romantika, psycho-*, trápení a paranoia berte tak, že přes ně vlak prostě nejede...



The Cure v roce 2008? I když bych i v tenhle moment přijal za svůj refrén jejich posledního hitu End Of The World, kde Smith s bolestí sténal „nemohl jsem tě milovat víc“, je nutné se podívat pravdě do očí. Co nám v posledních šestnácti letech nabídli? Krom poslední desky, která skutečně patří k jejich nejlepším (to znamená, že v žebříčku obsazuje zhruba šesté místo), nešlo o nic, co by mělo šanci rovnat se materiálu, který z téhle party udělal legendu. Vidíte, sám už to naplno přiznávám, „udělal legendu“. Jak víme, legendy většinou smrdí muzeem, rokenrolovou síní slávy, ultradlouhými turné, masivními promo akcemi a zatuchlinou. Míň už uměleckým pohybem, novým zvukem a progresivitou. The Cure už legendy jsou, Smith se ale na prahu toho muzea se svou kytarou otočil a začal znovu bojovat. Ale teď k těm „potěšením“ posledních let. Navíc nová deska je jen slíbená, nikoliv vydaná, takže se budeme pořád vracet dozadu.



90´s a The Cure rovná se krize. V roce 1992 vyšla deska Wish, která nabídla vcelku nové souvislosti. Týkaly se ale odvrácené strany věci. To, že zrovna songy a la hit Friday I´m In Love není to, co je potřeba od Roberta Smitha dostávat, je jedna věc (k tomu vždy byla scéna dostatečně zaplněna různými baviči). To, že začalo být docela příjemným zážitkem je poslouchat (změna je život a život je kurva...), je druhá věc. To, že by tak jak oni na Wish mohl znít kdekdo, je třetí a nejbolestivější věc. Zářez z ´92 tedy nenesl žádné teenagerské obsese, žádné pořádné trápení, jenom melancholický guitar popík.



Rozhodně tu nechci tvrdit, že pop je problém, nebo že je pop problém u rozervaných The Cure. Ale když se to, co bylo dříve zajímavé roztrhaným trikem, najednou leskne v luxusním silikonu a kapela stojí na pódiu v dresech s červenými srdíčky, z obou stran prostřelenými šípy, a pod nimi má neprůstřelné vesty, není to nic, co bych obdivoval, spíš se ptám: kdy poletí ručník do ringu? Chyběla tu autenticita a upřímnost - tu nemilosrdně zavraždil léty utvořený koncept této party, který se z ničeho nic ukázal těžce neflexibilní, přestože na předchozí Disintergration stále fungoval.



The Cure najednou byli dospělí a nevzrušující. Nechtěli být hrdiny alternativních adolescentů, kteří se stůj co stůj musejí odlišovat. Weird image začala ztrácet smysl - kouzlení s rozházenými vlasy a makeupem tady zbylo jen jako symbol, leželo a schnulo.

celý článek čtěte v RaP 02/08



Ah bah oui bien sűr Mr. Green
_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Visiter le site web de l'utilisateur MSN Messenger
FlyTox
Paris
Paris


Inscrit le: 31 Mai 2004
Messages: 5813

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 18:50    Sujet du message: Répondre en citant

en gros, ça dit que Cure est de retour pour 2008 et que c'est cool parce que le dernier album date de 1992.
et que c'est un groupe sympa qui a su rester simple parce qu'ils ont posé avec 2 adolescents alternatifs ("alternativnich adolescentu") pour le super poster.

et que Robert s'appelle en vrai Roberta...

d'autres questions ?
_________________
...
lŕ.
...
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
sly
Wish
Wish


Inscrit le: 31 Aoû 2007
Messages: 4473
Localisation: Dieppe

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 19:22    Sujet du message: Répondre en citant

Shocked & merci pour la trad'

Shocked Shocked pour le nombre d'erreurs sorties ŕ en deux phrases Mr. Green

Cool

(il fait un peu peur ton avatar, qu'est-ce qu'il va bien pouvoir faire avec sa flute çui lŕ ? Arrow)
_________________
Please come home
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Gromoko
Bloodflowers
Bloodflowers


Inscrit le: 09 Juin 2004
Messages: 11798

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 19:57    Sujet du message: Répondre en citant

sly a écrit:
il fait un peu peur ton avatar, qu'est-ce qu'il va bien pouvoir faire avec sa flute çui lŕ ?
Mr. Green

anyway : merci Toberr Wink
_________________

« Feel free to share, remaster, remix, sample, reverse it and check for Satanic messages, or whatever else you want to do with this recording... just don't sell it.»
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
FlyTox
Paris
Paris


Inscrit le: 31 Mai 2004
Messages: 5813

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 20:14    Sujet du message: Répondre en citant

sly a écrit:
Shocked & merci pour la trad'




euh, je sais surtout lire 1992 et 2008 en tchčque... pour le reste, j'ai brodé un peu Mr. Green
_________________
...
lŕ.
...
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Gromoko
Bloodflowers
Bloodflowers


Inscrit le: 09 Juin 2004
Messages: 11798

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 20:15    Sujet du message: Répondre en citant

Mr. Green
_________________

« Feel free to share, remaster, remix, sample, reverse it and check for Satanic messages, or whatever else you want to do with this recording... just don't sell it.»
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Utilisateur
Wild Mood Swings
Wild Mood Swings


Inscrit le: 02 Jan 2006
Messages: 6671

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 20:36    Sujet du message: Répondre en citant

Moi qui cherche depuis des années un BEAU poster des Cure, ce ne sera toujours pas celui lŕ ... Mr. Green
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
sly
Wish
Wish


Inscrit le: 31 Aoû 2007
Messages: 4473
Localisation: Dieppe

MessagePosté le: Lun Jan 28, 2008 22:00    Sujet du message: Répondre en citant

Flytox, le roi du pipeau Mr. Green

pour revenir au sujet (les modos sont sur la brčche en ce moment) Merci Toberr Cool
_________________
Please come home
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Super Pato le basset fou
Bloodflowers
Bloodflowers


Inscrit le: 11 Mai 2004
Messages: 10060
Localisation: Where the birds always sing

MessagePosté le: Mar Jan 29, 2008 10:21    Sujet du message: Répondre en citant

Merci Toberr. Au début j'ai cru que c'était de l'islandais. Mr. Green
_________________
With everything gone
And all still to come ? (...)
In each other's arms
So near and so far...


The Cure - Underneath the stars


www.myspace.com/novembertwelve
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé MSN Messenger
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.apinkdream.org Index du Forum -> The Cure Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Pour nous envoyer vos news : contact@apinkdream.org

Graphisme : Julien Bremard - Dev : Pierre Bremard